Sider

tirsdag den 31. januar 2012

Gæstedesigner Tina Mathisen (2)

Søde og dygtige Tina Mathisen er tilbage idag med et nyt kort der er spækket med MFT lækkerier ;)

Tina skriver:
Stemplet er fra MFT Pure Innocence - Flower Girl. Hun er farvelagt med ProMarkers og tøjet er lavet med teknikken "Paper Piecing" - en teknik, som disse stempler passer perfekt til. Taggen er udstanset med sættet "Tag Youré it", og pyntet med "Dainty Dots Border". Skyerne er lavet i filt med sættet "Flat-Bottom Clouds".

Papir: Bazzill Kraft, OA Sidewalks


Hvor er det fint at kombinere konventiel farvelægning med paperpiecing! Paperpiecing teknikken består i at man stempler på mønsterpapir og klipper ud  - voila og kjolen & bukserne på Tina's kort får de sødeste mønstre!



Tusind tak til Tina for de 2 flotte kort! Jeg får helt lyst til paperpiecing igen - og må vist finde nogle af mine minipads frem med forårsfarverne! ;)

Tina kigger forbi igen i Marts måned - det glæder jeg mig til!


HUSK - det er imorgen 1. februar at vi starter nyt tema på bloggen. OLDIES but GOODIES!
Jeg er tilbage med en video på onsdag!


4 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert kort... paperpiecing giver så smukt et design

Heidi sagde ...

Hvor er det også bare skønt - glæder mig til hun er retur :) Har hun iøvrigt ikke en blog ??

Dorte sagde ...

Super flot kort. Det paperpiecing er fantastisk flot lavet og de dies må på ønskesedlen :-)Glæder mig til at se hvad Tina finder på i marts

Mariann Holm sagde ...

Det er et rigtig flot kort. Jeg er selv faldet for de der "pige-stempler", men har svært ved at få den hudfarvede til at se rigtig ud - så inspiration søges...... Eller måske bare den rigtige tusch????

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails