Sider

torsdag den 2. februar 2012

Oldies - 4 Fun Flowers

I dag fortsetter vi med Oldies but Goodies, og dagens stempel er 4 Fun Flowers, CG278.
3 av de 4 blomstene ble montert opp på en akrylblogg, og embosset med hvitt på kraft papir. Helt hvitt ble litt livløst, så jeg tok mine Copic markers og fargela blomstene med. Det blir et helt annet uttrykk enn når man bruker Copics på papir, men en annerledes og sjov effekt, synes jeg.
Open Scallop Edger Punch er brukt til kanten, og også på panelet bak, som er Hero Hues papir Lilac. Pyntet med twine, knapp, og Hero Arts Floral Mixed Accents.

På det neste kortet har jeg tatt utgangspunkt i samme design, men endret på noen elementer, noe som gir et helt annet uttrykk! En annen punch, og mørkebrunt embossing pulver og bånd var alt som skulle til.
Pyntet med Hero Arts Earth Mixed Accents og hvite perler.
Da håper jeg dere har fått enda litt inspirasjon til å ta frem noen av de eldre stemplene, og husk at dere også kan være med å leke denne måneden! Les mer her.

Ha en kreativ torsdag!

Anette

5 kommentarer:

Jacqueline sagde ...

Beautiful! Such gorgeous colors!

Carolina sagde ...

Superflotte kort :-) Det er så flot med det lilla du har malet med copics.
Hav en dejlig dag

Anne Mette sagde ...

Virkelig flot - god blog du har;)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super smukt og så fint farvelagt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails